SSブログ

get wet with night dew... [take five]

(English follows)

今日はいい天気でしたね

私は出勤前に溜まりに溜まった洗濯物をぜーーーーーんぶ 干しました ε- (^、^;

資源ゴミも出したし。気持ちいいっ (*^_^*)

ところが! ところがですよ。


残業だったんです。
しかもクタクタ。しかもさっきまで。

 

私が家に帰った時、大量の洗濯物が私の帰りを待っていたようになびいていました。

「遅いよ!」

ごめんね。私も早く帰ってきたかったよ (;_;)

洗濯物を部屋に干したら、突っ張り棒が折れそうにしなった。

 

私も。

 

It was beautiful day ♪ It is the beginning of the month, and I cannot have overtime work. I hung out all the mountainous laundry to dry, and took out recyclabletrash before I go to work. It was comfortable! However, I had overtime work, and I'm beat. and then until a short while ago. When I came home, the mountainous laundry ware streaming in the wind and waited for my back. "You were late!" The mountainous laundry damp to cry... :-... I'm so sorry, I'm late. I wanted to come home early, too. I hung the mountainous laundry in room, and a prop bent. I bent, too. Good night.

 


タグ:残業 洗濯
nice!(1)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 1

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

Yahoooooooo!!!!!!Pleasant one book in.. ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。